Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare: la intrare in statiunea Mamaia, chiar langa plaja. Capacitate: cladire cu 6 nivele, 2 lifturi, 153 spatii de cazare (dintre care 22 sunt apartamente, 7 8sunt camere duble cu paturi twin si 53 camere duble cu paturi matrimoniale).
Hotel Malibu**** a fost renovat in anul 2018 (camere, restaurant & celelalte zone interioarecomune). In iarna anului 2020 si baile camerelor au primit o noua infatisare.

Distante
-5 km de centrul orasului Constanta
-2,5 km de Cazino Mamaia
-700 m de Telegondola Mamaia
-1 km de Aqua Magic
- 650 m de Luna Park

Atu-uri hotel
-foarte aproape de Constanta
-localizat chiar pe plaja
-piscina chiar pe plaja

Facilitati:
Camere
Hotelul va pune la dispozitie 152 de camere care privesc atat spre mare, cat si spre pitorescul lac Tabacarie. Dintre aceste camere, 22 sunt apartamente, 90 sunt camere twin, iar 40 sunt camere cu paturi matrimoniale.

Tipuri camera:

Camera single: este spatiul de cazarea ce permite acomodarea pentru minimum 1 adult simaximum 1 adult si 1 copil cu varsta pana la 5 ani. Are in componenta sa un pat matrimonial. Cuo suprafata de 19 mp, poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare.Nu se poate adauga pat suplimentar-pliabil.

Camera dubla: este spatiul de cazarea ce permite acomodarea pentru minim 2 adulti si maxim2 adulti si 1 copil de pana la 16 ani sau 2 adulti si 2 copii cu varsta de pana la 10 ani. Are incomponenta sa un pat matrimonial sau doua paturi de o persoana ce se pot uni. In numar de 130camere, cu o suprafata de 19 mp fiecare, poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare.Toate camerele au balcon.La cerere, se poate adauga un pat suplimentar-pliabil.

Apartament: este spatiul de cazarea ce are in componenta sa un dormitor cu un patmatrimonial si un living cu o canapea extensibila. In numar de 20 apartamente, acestea au osuprafata cuprinsa intre 35 mp si 40 mp. Poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare.Nu se poate adauga pat suplimentar-pliabil.

Apartament pentru persoane cu dizabilitati: este spatiul de cazarea ce are in componenta saun dormitor cu un pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila. Baia este adaptatapersoanelor cu dizabilitati. In numar de 1 apartament, acesta are o suprafata de 38 mp , balcon sidubla vedere, catre oras si mare.Nu se poate adauga pat suplimentar-pliabil.

Apartament cu terasa si vedere panoramica: este spatiul de cazarea ce are in componenta saun dormitor cu un pat matrimonial, confortabil si un living cu o canapea extensibila. In numar de 1apartament, acesta are o suprafata de 60 mp, terasa si dubla vedere, catre oras si mare.Nu se poate suplimenta cu pat suplimentar, pliabil.

Toate spatiile de cazare sunt prevazute cu: balcon, aer conditionat individual, LED TV,televiziune prin cablu, Wi-Fi, telefon, seif, mini-bar (contra cost), baie proprie cu cabina de dus,uscator de par, prosoape, halate de baie si papuci.

Sali de conferinte:
1. SALA OVIDIU (etaj I)
- capacitate maxima de 250 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet
- flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m),videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- separeu pentru pauza de cafea (cu mese, scaune si canapele).

2. SALA CALLATIS (parter)
- capacitate maxima de 100 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet
- flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m),videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- lobby bar pentru servirea pauzelor de cafea.

3. SALA TOMIS (etaj VI)
- capacitate maxima de 100 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet
- flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m),videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- pauzele de cafea se pot servi intr-un separeu sau pe terasa.

4. SALA HISTRIA (etaj VI)
- capacitate de 34 persoane;
- prevazuta cu masa ovala si fotolii din piele;
- echipament complet
- flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m),videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- separeu pentru pauza de cafea.

Servicii gratuite:
- parcare in limita locurilor disponibile din perioada sejurului;
- internet wireless in spatiile publice;
- seif la receptie
- pastrare bagaje la receptie;
- curatenie in camera - zilnic;
- schimbare lenjerie de pat;
- schimbare prosoape - zilnic;
- sauna umeda si uscata;
- loc de joaca pentru copii amenajat in interior cat si pe plaja deschise in f unctie deprogram, sezon si conditii meteo;
- plaja si piscina privata, exterioara, deschisa in functie de sezon si conditii meteo;sezlonguri si umbrela pe plaja si la piscina (maximum 2 sezlonguri si 1umbrela/camera), in limita locurilor disponibile si in functie de sezon si conditii mete

Servicii contra-cost:
- restaurant cu specific international;
- lobby bar;
- bar la piscina;
- servicii de spalatorie & calcatorie; - 4 sali de conferinte cu o capacitate cuprinsa intre 34 si 250 locuri.


In perioada 30.06-26.08.2023 (inclusiv) nu se confirma camere in regim single.

!!! Program servire mese (restaurantul isi rezerva dreptul de a schimba ora de servire a meselor): - Mic dejun - 07:00-10:00
- Pranz - 13:00-15:00
- Cina a la carte - 19:00-21:00
In perioada 30.06-10.09.2023 (inclusiv) se vor comercializa pachete cu MINIMUM DEMIPENSIUNE (PRANZ), pachetele doar cu mic dejun nefiind acceptate in acest interval.
Mesele sunt servite tip bufet pentru minimum 50 persoane.
In pachetul de demipensiune este inclus si un pachet de bauturi care cuprinde: apa purificata la dozator, racoritoare draft din gama Coca Cola, bere draft, vin alb/rosu/roze la carafa. Acestea se vor servi in restaurantul hotelului, doar in intervalul orar al meselor tip bufet - pranz, aferent pachetului de demipensiune. Bauturile comandate la barurile piscina/lobby se achita suplimentar.

Regimul de demipensiune este format din mic dejun si pranz.
Micul dejun si pranzul se servesc incepand cu a doua zi a sejurului si inclusiv, in ziua plecarii.Accesul la masa de pranz in ziua de check-out, se face doar dupa eliberarea camerei.

Nu este permisa parasirea restaurantului cu bauturi si/sau produse alimentare pe duratasejurului. In cazurile exceptionale (medicale), oaspetii se vor se adresa sefului de sala saumanagerului de restaurant.

!!! Cazarea copiilor se face doar cu prezentarea la check-in a unei copii a certificatului de nastere sau a cartii de identitate (dupa caz)
!!! Paturile suplimentare-pliabile se confirma la cerere, in functie de disponibilitatea din momentul solicitarii. Turistii pot beneficia de cazarea in camera dubla cu pat suplimentar-pliabil doar dupa aprobarea scrisa a Prestatorului si dupa plata integrala a acestuia.

Altele:
Ziua hoteliera incepe la ora 17:00, ora check-in si se termina la ora 12.00, ora check-out.
- Un Early Check-in se poate efectua doar in limita disponibilitatii din ziua sosirii.
- Un Late Check-out se ofera in limita disponibilitatii si se taxeaza dupa cum urmeaza:
- intre ora 12.00 - 15.00 - 30% din valoarea cazarii;
- intre ora 15.00 - 17.00 - 50% din valoarea cazarii;
- dupa ora 17.00 - 100% din valoarea cazarii.

Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (cartede identitate sau pasaport valabil). Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte de identitate.
Numele care figureaza pe voucherul de la agentie trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit tip de pat, o anumita camera, un anumit etaj, camerealaturate sau pe acelasi etaj etc. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pecare incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

NU ne asumam responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incintahotelului, plaja si piscina hotelului.
Este interzisa instrainarea produselor din pachetele comandate altor persoane decat celeinscrise in voucher.

!!! Este obligatiorie purtarea bratarii pe toata perioada sejurului.
Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti, in camerele de hotel sau spatiile comune, hotelul isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.

Parcarea hotelului este gratuita, in limita disponibilitatii. In fata hotelui exista si o parcarepublica, cu plata.

NU este permis accesul cu animale de companie!

Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de hotel, hotelul nu areobligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate

Orice modificare de perioada sau de nume se penalizeaza cu 10% din valoarea intregului sejur.

Oaspetii au acces gratuit la plaja privata a hotelului. Sezlongurile de pe plaja sunt in limita disponibilitatii (maximum 2 sezlonguri si 1 umbrela/camera) si in functie de sezon si conditiile meteo. Ele nu se rezerva, ci se ocupa in ordinea sosirii oaspetilor.

Prosoapele pentru plaja se acorda in schimbul unui card special, primit de la receptia hotelului in momentul cazarii si se returneaza in ziua plecarii. In cazul in care oaspetele nu returneaza cardul in ziua check-outului, va achita o taxa de 40.00 lei/card.

Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori/seif. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu este responsabila de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.

In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.

Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.

Servicii gratuite:
- parcare in limita locurilor disponibile din perioada sejurului;
- internet wireless in spatiile publice;
- seif la receptie
- pastrare bagaje la receptie;
- curatenie in camera - zilnic;-
schimbare lenjerie de pat;- schimbare prosoape - zilnic;
- sauna umeda si uscata;
- loc de joaca pentru copii amenajat in interior cat si pe plaja deschise in functie de program, sezon si conditii meteo;
- plaja si piscina privata, exterioara, deschisa in functie de sezon si conditii meteo;sezlonguri si umbrela pe plaja si la piscina (maximum 2 sezlonguri si 1 umbrela/camera), in limita locurilor disponibile si in functie de sezon si conditii meteo.

Servicii contra cost:
- restaurant cu specific international;
- lobby bar;
- bar la piscina;
- servicii de spalatorie & calcatorie;
- 4 sali de conferinte cu o capacitate cuprinsa intre 34 si 250 locuri.

Intrucat in prezent nu cunoastem data la care va avea loc predarea sectoarelor de plaja, va rugam sa tineti cont ca piscina exterioara nu mai faca parte din facilitatilehotelului in sezonul estival 2023.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Locatie